شرکت فرآورده های فولادی

شرکت فرآورده های فولادی

توربین

 توربین های دستگاه شات بلاست
شرکت فراورده های فولادی علاوه بر محصولات مختلف مورد نیاز صنعت شات بلاست، تولید کننده انواع توربینهای دستگاه شات بلاست  نیز می باشد. در توربینهای طراحی شده توسط این شرکت از تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است. این توربینها در دو نوع، توربین با پره صاف وتوربین با پره خمیده (انحنادار) طراحی و تولید می شوند.
 توربینهای با پره صاف دارای پره هایی با سطح صاف و یکنواخت می باشند. در حالیکه  در نوع دوم از این توربینها از پره های با سطح خمیده استفاده می شود که از نسل دوم توربینها محسوب می گردند، این توربینها در مقایسه با توربینهای با پره صاف دارای راندمان و سرعت پرتابش بالاتری هستند.
توربینها از لحاظ نحوه اتصال به الکتروموتور به دو دسته زیر تقسیم بندی می شوند که با توجه به شرایط، انتخاب و بر روی دستگاه نصب می گردند.
- توربین با کوپل مستقیم
- توربین با کوپل غیرمستقیم(از طریق شفت و پولی)
محفظه توربین از جنس فولاد و با طراحی ویژه جهت سهولت در مونتاژ و دمونتاژ توربین طراحی گردیده است. جهت محافظت بدنه فولادی از لاینرهای محافظ داخلی استفاده شده است. لاینرهای محافظ بالایی، جانبی و کناری توربینها از جنس چدن مقاوم به سایش ساخته شده و دارای قابلیت تعویض و جابجایی سریع و راحت بوده و از محفظه فولادی توربین در برابر برخورد مواد ساینده به خوبی محافظت می کند.  روتور (impeller) نقش توزیع ساچمه ها بر روی پره ها و هدایت آن به سوی قطعه را برعهداه دارد. زاویه پرتابش و تنظیم منطقه اصلی پرتابش مواد ساینده نیز توسط تنظیم دریچه خروجی استاتور(control cage) انجام می گردد. درجدول 1 مشخصات فنی توربینهای تولیدی این شرکت درج گردیده است.
 
جدول 1: مشخصات انواع توربینها
1_20171224_124039

 فراورده های فولادی علاوه بر تولید قطعات یدکی توربینهای طراحی شده خود،  تولید کننده انواع قطعات ضد سایش توربینهای متداول و نام آشنای صنعت نیزمی باشد. همچنین این شرکت تولید کننده انواع صفحات محافظ و قطعات ضد سایش کابین دستگاه های شات بلاست می باشد.

1_20230105_070424

مزایای توربینهای تولیدی شرکت فرآورده‌های فولادی :

 - قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر توربینها
- حذف و یا بهسازی عیوب توربینهای داخلی ( عمر وکیفیت بالاتر )
- افزایش سرعت پرتابش ساچمه نسبت به سایر توربینهای داخلی
- قابلیت جایگزینی با اکثرتوربینهای مشابه داخلی و خارجی
- قابلیت مونتاژ و دمونتاژ سریع اجزای توربین
- دسترسی آسان و سریع به قطعات یدکی
- دسترسی آسان و سریع  به خدمات پس از فروش، مشاوره فنی و مهندسی .
 
طرح ارتقا و بهسازی توربین دستگاه های شات بلاست مشتریان
با توجه به وجود دستگاه های قدیمی شات بلاست در کشور و وجود توربینهای نصب شده بر روی آنها که دارای راندمان پایین و شرایط کاری نامناسب می باشند و تامین برخی از قطعات یدکی آنها از خارج از کشور میسر نبوده و یا با هرینه بالایی همراه است،  شرکت فرآورده های فولادی آمادگی خود را جهت جایگزین نمودن این توربینها با توربینهای نسل جدید خود اعلام می دارد. این طرح با هدف افزایش کارایی توربینها، افزایش عمر قطعات ، کاهش هزینه تعمیرات و نگهداری و امکان دسترسی سریع و ارزان به قطعات یدکی و خدمات پس از فروش انجام می گردد. این جایگزینی در صورتی امکان پذیر است که مشخصات کلی توربینها از لحاظ ابعادی و توان موتور مشابه و یا نزدیک به هم باشد.  لذا مشتریان محترم در صورت علاقمندی، ضمن مطالعه کاتالوگ شرکت و مشخصات فنی ارائه شده در وب سایت شرکت،  می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش شرکت فراورده های فولادی تماس حاصل نمایند.

مدل TP7

1_20230105_070929
مدل TP5
1_20230105_071012
مدل CM30
1_20230105_071206
مدل CM30M

1_20230105_071418

مدل TP10

 1_20171227_110357  

مدل TP10M

1_20171227_110145

دانلود فیلم آموزشی
چهت اطلاعات بیشتر و مشخصات فنی توربینهای تولیدی شرکت فراورده های فولادی کاتالوگ را دانلود کنید.
دانلود کاتالوگ
دانلود فرم ثبت نام مشخصات توربین